בין הוצאה לאור ל-EFT

לכאורה, אין קשר בין שני העסקים האחרונים שלי: הוצאת ספרים לסיפורי חיים וביוגרפיות ומה שעכשיו – עבודה עם שיטת (EFT (emotional freedom technique.

ואז, ברגע של הארה בזמן נהיגה (זה תמיד בזמן נהיגה. מתי כבר ימציאו מכשיר שמקליט את המחשבות בזמן נהיגה?), קלטתי שהסלוגן שהשתמשתי בו כדי לפרסם את הוצאת הספרים – "מה הסיפור שלך?" – מתאים בול גם כאן. בדיוק!

כי בסשן של EFT אנחנו משתדלים לספר כמה שיותר במדויק את הסיפור שלכן. זה שמתרוצץ לכן בראש ובגוף ובלב. לפעמים בלופים אינסופיים ולפעמים סיפורים שמתעוררים לחיים כשמגיע טריגר מבחוץ. ואלה יכולים להיות סיפורים שמסתובבים אצלכן כבר שנים. והיופי הוא שבסשן אפשר להגיד הכל, כי זה נאמר לצורך ניקוי. (ביני לביני אני קוראת לזה חוקן נפשי).

לכן בסשנים מותר, ואף מאוד מאוד רצוי, לא לדבר חיובי ולא לחשוב חיובי. כי ככל שנדבר יותר דומה לדיבור הפנימי שמתרוצץ אצלנו בפנים – הניקוי הוא יותר משמעותי. זה הזמן להוציא לאור את כל המחשבות, הרגשות, האמונות של – אני לא מספיק…, אני בחיים לא אצליח…, לא מגיע לי…., אף אחד לא ירצה…., ו…הבנתן את הרעיון. והיופי – שאפשר להגיד הכל – כי זה נאמר לצורך ניקוי. והניקוי קורה. בסשן השבוע אמרתי למישהי – "אני עם המטאטא, נמשיך בניקוי", והיא ענתה לי – "איזה מטאטא, את עם זרנוק מים".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *